Omlet na słodko z rodzynkami, ananasem oraz wiórkami kokosowymi - fit śniadanie

  
 Nie tylko zdjęcia ale i pomysły na nowe fit śniadania piętrzą się u mnie w komputerze i głowie. Kilka dni temu zajadałam się oto takim omletem na słodko. Jeden z lepszych jaki mi wyszedł, mimo to dziś również miałam na słodko ale już w innej wersji :) przepis dodam wkrótce na bloga. Mam nadzieję że uda mi się również dodać kilka fit przepisów na obiad i kolację. 
W tym omlecie możecie pominąć mąkę kokosową i dodać np zmielone płatki owsiane lub w ogóle niczym jej nie zastępować omlet i tak wyjdzie smaczny :)
Miłego dnia Wam życzę i pędem uciekam na siłownię  









Przepis na omlet białkowy na słodko 


Porcja dla 1 osoby
Czas przygotowania 10 minut




Składniki:

  • 3 jajka
  • 2 łyżki mleka roślinnego
  • 2 łyżki rodzynek 
  • 1-2 łyżki wiórków kokosowych
  • 1 łyżka mąki kokosowej
  • 2-3 łyżki pokrojonego ananasa 
  • szczypta soli
  • olej kokosowy do smażenia










Przygotowanie:
  • Białka oddzielamy od żółtek, ubijamy białka z dodatkiem soli na sztywną pianę
  • Do szklanki wkładamy rodzynki, zalewamy mlekiem roślinnym, dodajemy 1 żółtko, mąkę kokosową oraz wiórki kokosowe
  • Całość dokładnie mieszamy i dodajemy do ubitej na sztywno piany z białek
  • Delikatnie mieszamy aż wszystko się połączy
  • Na patelni rozgrzewamy olej wylewamy masę jajeczną, zmniejszamy ogień na bardzo malutki i smażymy pod przykryciem przez kilka minut
  • Przekładamy na drugą stronę i jeszcze chwilę smażymy
  • Posypujemy wiórkami kokosowymi i kładziemy pokrojonego w kostkę ananasa






Smacznego! :)

4 komentarze:

  1. Świetne śniadanie, to się nazywa początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omlet na słodko? Czemu nie! Śniadania muszą być u mnie szybkie, smaczne i przede wszystkim lekkie. Najlepiej sprawdzają się musli owocowe https://onedaymore.pl/sklep/musli-owocowe/ z jogurtem naturalnym. Czasami wymieniam musli na chrupiącą granolę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)