Pierwszy


2 komentarze:

  1. Kuchnia azjatycka przede wszystkim kojarzy mi się z przepięknymi barwami na talerzu jak i ciekawymi smakami w ustach. Kiedyś dostałam w restauracji niesamowitego kurczaka w mleczku kokosowym, kurczak był tak delikatny, że sama byłam pod wrażeniem, że można go przyrządzić na taki sposób. Do dziś próbuję odtworzyć to danie, jednak cały czas "czegoś" mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia azjatycka kojarzy mi się ze świeżością oraz poczuciem wolności. Lekka bryza otulająca moją twarz i zapach przypraw w powietrzu. Talerz pełen kolorów, a wszystko to w zgodzie z naturą. Pyszny, biały makaron, z dodatkiem ciemnej wołowiny w towarzystwie czerwonej papryczki chilli oraz sezonowych warzyw. Wszystko w złocistym sosie na bazie sosu sojowego, zwieńczone aromatyczną, właśnie zerwaną kolendrą. Jestem szczęśliwa, że we własnym domu znów mogę poczuć ten azjatycki czar!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)