Śniadanie na słodko - wafle ryżowe

Leniwą sobotę rozpoczęłam kubkiem czarnej kawy z ekspresu i do tego słodkie śniadanie z waflami ryżowo-kukurydzianymi o smaku karmelowy Good Food. Już wcześniej miałam okazję rozsmakować się w waflach od Good Food i przygotować z i udziałem śniadanie . Wafle Good Food są produktem bezglutenowym - opakowanie 30 g  ma tylko 118 kcal. W opakowaniu znajdują się 3 grube wafle. W przygotowaniu dzisiejszego śniadania pomagały mi moje dzieci - które uwielbiają na słodko - były zachwycone ich karmelowym smakiem. I stwierdziły, że jak będziemy robić piknik w ogrodzie koniecznie trzeba zabrać wafle na przekąskę :)



Wafle o smaku karmelowym Good Food 





Porcja dla 2 osób
Czas przygotowania 5 minut



Składniki:

  • opakowanie wafli ryżowo-kukurydzianych o smaku karmelowym Good Food
  • kawałek świeżego ananasa
  • 4 orzechy włoskie
  • 1 jogurt o smaku brzoskwiniowym

















Przygotowanie:
  • Ananasa kroimy w drobną kostkę
  • Orzechy włoskie siekamy na drobno nożem
  • Na waflu ryżowym kładziemy 1 łyżkę jogurtu brzoskwiniowego 
  • Następnie kawałki ananasa i posypujemy pokruszonymi orzechami włoskimi






Zapraszam do zapoznania się z produktami Good Food więcej info oraz nowości smakowych znajdziecie na stronie.

Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)