Herbata Richmont - Raspberry Pear - Malinowo-gruszkowa


Dzisiejszy poranek, mimo iż szary i chłodny, rozpoczęłam  owocową herbatą malinowo-gruszkową firmy Richmont. Chociaż przez chwilę mogłam poczuć smak lata, które trwa zdecydowanie zbyt krótko. Letnią porą kwaskowata malina i soczysta słodka gruszka jest na wyciągnięcie ręki, jesienno-zimową porą zawsze szukam zastępników. Wybrałam ten smak bo wydał mi się  idealnie pasujący do krajanki piernikowej, którą dostałam  wczoraj od znajomego cukiernika.



Jeśli lubicie owocowe smaki, to ta herbata ma naprawdę wyjątkową esencje smaku, dodatkowo co mnie mile zaskoczyło ma pomysłowy uchwyt do zawieszenia na szklance. Wiele razy pewnie parząc herbatę saszetka ze sznureczkiem i  papierową etykietką wpadała Wam do herbaty po zaparzeniu. W przypadku saszetek herbaty Richmont tak się nie stanie, ponieważ jest mocno zawieszona do ucha szklanki dzięki specjalnie przystosowanej etykietce. Każda pojedyncza saszetka jest zapakowana w folię co dodatkowo zabezpiecza ją przed utratą smaku i zapachu, dlatego jeśli już otworzymy opakowanie nie musimy przekładać saszetek do szczelnego pojemnika na herbatę.



Jak tylko zaparzyłam herbatę od razu owocowy aromat zwabił moją córkę, która oczywiście również chciała jej spróbować, ponieważ bardzo lubi jeść maliny to herbata jak najbardziej przypadła jej do gustu. 
Bardzo lubię wszelkiego rodzaju herbaty: owocowe, ziołowe, czarne, zielone często je pije w różnych porach dniach. Pasują zarówno do śniadania, słodkiego ciasta w towarzystwie przyjaciółki jak i po jesiennym spacerze aby nas rozgrzać.




Jeśli  macie w rodzinie konesera herbaty to z pewnością ucieszy się z prezentu w postaci zestawu herbat w przepięknej, eleganckiej, drewnianej skrzynce. W zestawie są aż 72 saszetki herbaty firmy Richmont






Skład: suszona malina, suszona gruszka,suszone jabłko, kandyzowana papaja, hibiskus, aromaty naturalne, acerola



Polecam! :)


2 komentarze:

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)