Cukier waniliowy



Zamiast cukru do herbaty używam miodu,ponieważ jest zdrowszy.
Moja córcia zawsze mówi mama zrób mi miodkową herbatkę..
Cukier u nas w domu nie jest używany zbyt często,kupuje wówczas gdy odwiedza
mnie moja mama.
Natomiast jeśli chodzi o cukier waniliowy bo to on jest dziś bohaterem tego posta,używam
go do ciast,budyniów,naleśników,gofrów oraz koktajli mlecznych..
Niestety ten kupiony w sklepie śmierdzi chemią i szybko się kończy.
Postanowiłam więc,że zrobię swój własny cukier waniliowy z prawdziwą laską wanilii...Ma uwodzicielsko delikatny
i słodko-korzenny smak i ten zapach...prawdziwa wanilia!













Składniki:

  • słoik lub pojemnik na cukier
  • pół kilo drobnego cukru
  • 2 laski wanilii
Przygotowanie:

  • Cukier wsypujemy do słoika
  • Laski wanilii przekrajamy wzdłuż i wyjmujemy miąższ
  • Kroimi laskę na 3 części i wrzucamy do słoika razem z miąższem
  • Mieszamy
  • Cukier przejdzie zapachem wanilii po 3-4 tygodniach




Smacznego!







    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)