1 kwietnia 2016

Jajecznica z wędzonym łososiem i szczypiorkiem

Remont w kuchni i jak to żyć bez serca domu? :) Na szczęście udało mi się przygotować szybkie śniadanie w kilka minut. Wędzony łosoś to moja ulubiona ryba, często dodaje go do sałatek, kanapek, omletów, zapiekanek oraz jajecznicy. Jeśli znudziła się Wam nudna jajecznica - to tak przygotowana jak moja dzisiaj może być odkryciem Waszych nowych smaków. Oprócz łososia, dodałam również kapary oraz słodkiego pomidora. Jajecznica z wędzonym łososiem jest bardzo smaczna, sycąca i co najważniejsze każdy ją przygotuje.


Jak zrobić jajecznicę z wędzonym łososiem? 



Przepis na jajecznicę z wędzonym łososiem




Porcja dla 2 osób
Czas przygotowania: 5 minut




Składniki:
  • 50 g łososia wędzonego
  • 4 jajka rozm L
  • 1 łyżka kaparów
  • 1 średni pomidor
  • 1/2 pęczka szczypiorku
  • 1/2 cebuli czerwonej
  • 1 łyżka oleju kokosowego nierafinowanego
  • sól himalajska
  •  pieprz świeżo zmielony
dodatkowo:
  • kilka kromek chleba z samych ziaren








Przygotowanie:

  • Jajka rozbełtać w kubeczku delikatnie posolić 
  • Pomidora sparzyć gorącą wodą, ściągnąć skórkę, pokroić w kostkę
  • Cebulę obrać ze skóry i pokroić w kosteczkę
  • Rozgrzać patelnię, dodać łyżkę oleju kokosowego, podsmażyć cebulkę 
  • Po chwili dodać pomidora oraz kawałki łososia
  • Na patelnię wylewamy rozbełtane jajka
  • Dodajemy posiekany szczypiorek oraz kapary
  • Chwilę podsmażamy aż się jajka zetną, doprawiamy świeżo zmielonym pieprzem






Smacznego! :)

3 komentarze:

  1. Wygląda pysznie!
    Muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować, bo pomysł wyśmienity!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetycznie wygląda Twoje śniadanie. Powiedziałabym... świątecznie.
    Ja do mojej jajecznicy często dodaję pomidory, pieczarki, albo paprykę ale z łososiem jeszcze nie jadłam. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...