7 marca 2016

Piramidki Popcrop - zdrowa przekąska

Dzisiaj wpadły mi w ręce bardzo smaczne piramidki firmy Popcrop, jest to świetna alternatywa dla niezdrowych przekąsek. Można jeść je jako samodzielną przekąskę lub z dipami np: z hummusem lub guacamole. Są w 100% naturalne, bez dodatku tłuszczu, bez konserwantów, aromatów oraz barwników. Jedynym dodatkiem jest sól morska, która podkreśla smak i aromat.








Na rynku dostępne są 4 rodzaje:

  • zbożowe
  • bio
  • bezglutenowe
  • kukurydziane





Piramidki pakowane są w przezroczyste opakowania po 80g, z tyłu jest opisany szczegółowo skład.
Jak dla mnie jest to idealny produkty ponieważ dbam o linię a duża zawartość błonnika w produkcie sprzyja poprawnej pracy układu pokarmowego co pomaga utrzymać mi idealną sylwetkę. Moje dzieci również były bardzo zadowolone ze smaku piramidek zbożowych.








Zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy Popcrop oraz na fanpage FB 









3 komentarze:

  1. Zjadłabym kukurydziane albo spróbowała też bezglutenowych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te piramidki, u nas się sprawdziły jako przekąska dla dzieci w podróży

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...