31 stycznia 2016

Słodkości od Argo - landrynki, karmelki, lizaki

Kto nie lubi słodkości? Dzieci i dorośli uwielbiają od czasu do czasu osłodzić sobie życie. Jakiś czas temu dostałam od firmy Argo zestaw słodyczy między innymi: lizaki,cukierki w czekoladzie i cukierki miętowe. Dzieciaki jak tylko usłyszały, że przyjdzie paczka ze słodyczami nie mogły się doczekać kuriera. 
Firma Argo z Łańcuta istnieje od 1992 roku na rynku - korzysta z tradycyjnych receptur, dba o wysoki poziom produktów, zapewnia smakowite pomysły oraz ma przystępne ceny.



Najbardziej przypadły mi do gustu cukierki w mlecznej czekoladzie Choco Dolce, najpierw rozpływała się w ustach mleczna czekolada a później czuć owocowy smak nadzienia w różnych smakach (malina, czarna porzeczka,pomarańcza,wiśnia)


Dzieciaki zabrały się za próbowanie lizaków Vita-Mix z sokiem owocowym o smaku: wiśnia-malina, jabłko-limonka, jeżyna-czarna porzeczka, pomarańcza-cytryna. Moja córcia miała kilka dni temu urodziny w przedszkolu dlatego dałam jej lizaki aby mogły je przetestować przedszkolaki. Wszystkim bardzo smakowały - najbardziej podobało im się odgadywanie smaków lizaków.




Jeśli chodzi o cukierki Mint Fresh to mają naprawdę orzeźwiający smak mięty a w środku ciągnące nadzienie. Mam je w torebce oraz samochodzie - wszędzie tam gdzie potrzebne szybkie orzeźwienie.





Jeśli jeszcze nie próbowaliście to polecam! 





Zapraszam do zapoznania się z ofertą produktów firmy Argo 



*wpis zawiera lokowanie produku

1 komentarz:

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...