13 maja 2015

Recenzja patelni Woll Szafir Indukcja

Często zadajecie sobie pytanie jaką patelnię wybrać? Która będzie najlepsza? Odpowiednio dobrana patelnia zapewni nam komfort i długie lata użytkowania. W swojej kuchni mam wiele różnego rodzaju patelni ceramicznych, teflonowych, tytanowych itp. Przez ostatni miesiąc miałam okazję wypróbować patelnie marki Woll Szafir na kuchenkę indukcyjną zrobioną z siluminu - powiem Wam, że wszystkie inne odstawiłam w kąt - tak bardzo jestem nią zachwycona. Marka Woll jest znaną i cenioną firmą niemiecką od 1974 roku.


Kotleciki jagnięce ze smażonymi młodymi ziemniaczkami



Największym plusem tej patelni jest nieprzywieralność dzięki nanokopozytowej powłoce w technologii non-stick. Nie ma konieczności używania do smażenia dużej ilości tłuszczu - wystarczy minimalna ilość lub można całkowicie go wyeliminować. Nie wiem jak powłoka będzie się utrzymywać za pół roku ale jeśli nadal będzie tak trwała jak teraz to będę naprawdę bardzo zadowolona, drugą ważną cechą patelni jest grubość dna - jest ono dość grube co sprawia, że patelnia dość długo się nagrzewa. Dzięki temu mięso smaży się odpowiednio a nie pali z zewnątrz a w środku jest surowe.






Kolejny dodatkowym atutem jest to, że patelnia równomiernie smaży - jest to dość istotne ponieważ nie raz miałam sytuację że w środku patelni mięso było przyrumienione a na jej brzegach ledwo przysmażone. Dno tej patelni równomiernie rozprowadza ciepło po całości.
Jedynym minusem może być to że patelnia jest dość ciężka - nie można swobodnie zlać np sosu trzymając jedną ręką. Dlatego osoba o drobnej posturze może mieć z tym kłopoty. Nie jest to jednak dla mnie żadną przeszkodą ponieważ patelnia ma wiele innych zalet. które są dla mnie ważne.






Patelnia Woll Szafir, którą testowałam ma 28 cm średnicy i 5 cm wysokości jest odpowiednia dla czteroosobowej rodziny, wszystko ładnie się na niej mieści bez konieczności wyciągania dodatkowej.
Takiej patelni możemy używać na każdej kuchence: ceramicznej, gazowej, elektrycznej, indukcyjnej oraz w piekarniku.
Szczerze polecam patelnie marki Woll, ponieważ są warte swojej ceny - jest to inwestycja na kilka dobrych lat. Nie tylko dla osób, które uwielbiają gotowanie ale również dla początkujących kucharzy będzie wspaniałym prezentem.






Sklep E-gustus.pl ma swojej ofercie wiele przydatnych produktów w kuchni takich jak garnki, patelnie oraz akcesoria kuchenne. Zapraszam do zapoznania się z ofertą. 



1 komentarz:

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...