21 kwietnia 2015

Tatar ze śledzia korzennego z pumperniklem



Uwielbiam podjeść od czasu do czasu śledzika, nie tylko na imprezie, ale również zjeść na kolację. Można je podawać same w oleju jak i również z dodatkiem różnych sosów.
Dzisiaj zrobiłam przystawkę na zimno z dodatkiem pumpernikla, można go oczywiście zastąpić innym pieczywem, dodatkiem był kremowy serek oraz szczypiorek, całość wyszła naprawdę wybornie.








Porcja dla 2 osób
Czas przygotowania 10 minut



Składniki:

  • opakowanie filetów śledziowych korzennych Seko
  • 1 mała cebulka
  • 2 kromki pumpernikla
  • 2 łyżki serka kremowego
  • szczypiorek

















Przygotowanie:
  • Śledzie odcedzamy z oleju i drobno siekamy nożem
  • Dodajemy drobniutko posiekaną cebulkę
  • Bierzemy specjalne ringi do formowania i dociskam
  • Tym samym ringiem wycięłam koło z pumpernikla i ułożyłam go na wierzchu
  • Posmarowałam kremowym serkiem
  • Szczypiorek drobniutko siekamy i posypujemy całość







Smacznego! :)



1 komentarz:

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...