13 lutego 2015

Kawa z bitą śmietaną i płatkami czekolady CAFE LIEGEOIS



Dzisiejszy dzień był dość senny, nie było możliwości aby nie wypić kawy. Była to już moja druga bo pierwszą wypiłam tuż przed wyjściem na siłownię. Od razu postawiła mnie na pełne obroty. Najlepszy zapach z rana to aromat kawy i chyba nie tylko mój.. bo jak tylko zaparzyłam kawę to obudził mojego męża, zapach unosił się po całym domu. Mimo że wczoraj był słodki dzień z pączkami, dzisiaj też miałam ochotę na słodkie, dlatego zrobiłam kawkę z bitą śmietaną i płatkami czekolady. Kawa Magnifico ma słodkawy smak i długo utrzymujący się posmak czekolady, chyba dlatego tak bardzo przypadła mi do gustu.
Ziarna mieszanki tej kawy ziarnistej pochodzą aż z 7 krajów: Etiopii, Kenii,Togo, Brazylii,Kostaryki,Kamerunu oraz Meksyku.
Jeśli jesteście smakoszami kawy i herbaty to z pewnością znajdziecie dla siebie coś w sklepie internetowym Przyjaciele Kawy są tam nie tylko kawy i herbaty ale również ekspresy i piękne naczynia.












Kawa z bitą śmietaną i płatkami czekolady 





Składniki:






























Przygotowanie:
  • Zaparzamy kawę w ekspresie na wierzch dodajemy bitą śmietanę, płatki czekolady oraz rurki
  • Popijamy kawkę i cieszymy się chwilą :)
  • Jeśli mamy syrop do kawy możemy dodać waniliowy lub toffi 

                                         Po jednej masz ochotę na drugą...









Smacznego! :)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kawy alla deser :) a szczególnie z bitą śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam taką kawkę bardzo lubię, wygląda bardzo apetycznie, jak z najlepszej kawiarni :-) wypiłabym taką nawet teraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja poproszę, z podwójną porcją bitej śmietany :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie cuda dają tyle radości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zły humor i smutki :) uśmiech na twarzy gwarantowany :)

      Usuń
  5. Ostatnio jak zrobiłam kawę według Twojego przepisu to mój facet ciągle się domagał kolejnej. Ta widzę równie kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kawy uzależniają :) nie tylko wyglądem ale również smakiem... :)

      Usuń
  6. Za późno do Ciebie zajrzałam, ale jutro chętnie taką kawę przygotuję, bo mam wszystkie składniki :) Mniam, mniam ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kawę z różnymi dodatkami, Twoja wygląda pysznie :)
    Z chęcią bym taką wypiła ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 ojeeeeej, ale mam na nią ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...