4 stycznia 2015

Sałatka makaronowa z zupek chińskich - przepis




W wakacje robiłam dużą imprezę grillową i dziewczyny zaproponowały, że każda przyniesie jakąś sałatkę. Była na słodko z winogronami i selerem naciowym, kalafiorowa z rodzynkami i śmietaną oraz pikantna z zupek chińskich i warzywami. Wszystkie mi bardzo smakowały aczkolwiek tej ostatniej zjadłam najwięcej, najbardziej przypadła mi do gustu i to właśnie ją bym zrobiła na kolejną imprezę. Sałatkę przygotowuje się bardzo szybko, jest bardzo prosta w zrobieniu a jej koszt to około 6 zł, porcja w sam raz dla 6 osób. Jest naprawdę pyszna i jak jeszcze takiej nie próbowaliście to naprawdę polecam zrobić.






Przepis na sałatkę makaronową





Porcja na 6 osób
Czas przygotowania 10 min






Składniki:

  • 2 zupki chińskie curry Vifon
  • 2 śmietanki słodkie 12%
  • 2 jajka
  • 2 ogórki konserwowe
  • 1/2 papryki czerwonej
  • 1 łyżka majonezu Wiejskiego Develey
  • szczypiorek
  • sól oraz pieprz świeżo zmielony






Przygotowanie:

  • Zupki rozgniatamy i wsypujemy do dużej miski, dodajemy suche przyprawy, mieszamy
  • Zalewamy śmietaną i dodajemy łyżkę majonezu, mieszamy i czekamy aż makaron napęcznieje
  • Jajka gotujemy na twardo,studzimy i kroimy drobno
  • Paprykę oraz ogórki kroimy w drobną kostkę
  • Szczypiorek siekamy drobniutko
  • Całość jeszcze raz dobrze mieszamy, doprawiamy solą,pieprzem oraz ewentualnie majonezem



Wskazówki:
  • Można dodać również kukurydzę lub szynkę
  • Sałatka jest najlepsza jak już makaron będzie miękki
  • Jeśli chcemy aby sałatka była bardziej pikantna można dodać odrobinę ostrej papryki



Smacznego! :)



11 komentarzy:

  1. pyszna jest ta sałatka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w domu często są organizowane jakieś "imprezy" rodzinne, więc może podkradnę pomysł, bo bardzo kuszący! :)

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, na pewno sałatka zasmakuje i pójdzie przepis dalej w świat :)

      Usuń
  3. Kiedyś miałam okazję jeść taką sałatkę na imprezie i bardzo mi smakowała :-) pysznie to zrobiłaś :-) częstuje się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstuj się Marzenko zawsze mam porcyjkę dla gości :)

      Usuń
  4. Znam bardzo dobrze i bardzo lubię!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. też kiedyś jadłam podobną sałatkę tylko z dodatkiem kurczaka - także nie dziwię CI się że aż tak CI posmakowała bo jest poprostu bombowa!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze z kurczakiem nie jadłam ale następnym razem urozmaicę ją o ten składniki! :)

      Usuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...