7 listopada 2014

Dietetyczny filet z łososia z warzywami na parze




 Już wkrótce na blogu będą się u mnie pojawiać coraz częściej dania dietetyczne :) dla jednych  dietetyczne dla innych to już codzienność. Wiem, że wiele kobiet chciałyby dobrze i smacznie zjeść,  a przy tym wyglądać i czuć się dobrze. Ja co prawda diety nie potrzebuję aby schudnąć, aczkolwiek  z wiekiem coraz bardziej trzeba uważać co się je i chociaż w minimalnym stopniu uprawiać  jakikolwiek sport czy to jest bieganie, jazda rowerem czy ćwiczenia na siłowni, nawet 2 godziny  spaceru będzie korzystnie wpływać na Nasz wygląd.
 Nikt jeszcze nie przytył od zjedzenia raz w tygodniu golonki czy schabowego, kilogramy zbieramy  miesiącami, latami i to działa również w drugą stronę nikt nie osiągnie wymarzonej figury po  tygodniowej diecie. Efekt sami wiecie jaki będzie.. :) Dieta to po prostu zdrowe przyzwyczajenia  żywieniowe przez całe życie a nie tylko prze pewien czas.
 Poniżej przedstawiam Wam propozycję obiadową która ma ok 300 kcal, mi bardzo smakowało mam nadzieję że i Wam zasmakuje :)





Porcja dla 1 osoby
Czas przygotowania 15 min

Składniki:

  • filet z łososia 150 g
  • 2 różyczki brokuł
  • 3 groszki cukrowe
  • sól morska
  • pieprz świeżo zmielony
  • 1/4 cytryny
  • pół łyżeczki świeżego koperku
  • ryż pełnoziarnisty np Uncel Ben's






















Przygotowanie:
  • Filet z łososia myjemy i osuszamy papierowym ręcznikiem
  • Warzywa opłukujemy pod bieżącą wodą
  • Wkładamy do parowaru wg instrukcji ( jeśli nie posiadamy parowaru używamy garnka z wodą ok 1l, durszlak metalowy i przykrywki) układamy najpierw łososia a po 10 min warzywa
  • Wyciągamy warzywa na talerz 
  • Rybę skrapiamy sokiem z cytryny, posypujemy odrobiną soli morskiej i pieprzem świeżo zmielonym,na koniec posypujemy koperkiem
  • Podajemy z ugotowanym ryżem









Smacznego! :)

4 komentarze:

  1. Jej! Ale to pięknie wygląda :) Danie idealne!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :)

    pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz w komentarzu pod postem :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Karinko jak to pysznie wygląda. Bardzo lubię łososia :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie u Ciebie :) i tak samego rano jak tylko zobaczyłam zdjęcie no musiałam napisać ...... wpraszam się na taki obiadek.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...