10 października 2014

Tosty hawajskie

Dzisiaj ktoś mi podsunął pomysł na wspaniałe śniadanie na słodko i tak właśnie przyrządziłam tosty z szynką i ananasem a na wierzch dodałam żółciutki ser. Moi testerzy smaku byli zachwyceni tymi tostami i chcą je częściej na śniadanie bo jak wyznali płatki i jajecznica już im się przejadły.
Myślę, że to pożywne śniadanie można również zapakować dzieciom na drugie śniadanie do szkoły bo na zimno również się sprawdzi wyśmienicie.








Porcja dla 2 osób
Czas przygotowania 10 min

Składniki:

  • 2 kromki chleba tostowego
  • 2 plasterki chudej szynki np drobiowej
  • 2 plastry ananasa w krążkach z zalewy np Del Monte Develey (można też użyć świeżego)
  • 2 plastry sera może być do tostów
  • masło do posmarowania tostów
  • 1 łyżka konfitury z żurawiny




















Przygotowanie:
  • Na tostach rozsmarować cienką warstwę masła
  • Na wierzch układamy plastry chudej szynki, na to krążek ananasa i na samej górze ser
  • Wkładamy do rozgrzanego piekarnika do 200 stopni na 6-7 min aż ser się rozpuści
  • Wyciągamy i na wierzch dodajemy odrobinę konfitury żurawinowej














Smacznego!

10 komentarzy:

  1. Pyszne śniadanko, uwielbiam takie tosty :-) oj narobiłaś mi smaka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dziś znowu powtórka :) tosty z ananaskiem i szynką :P

      Usuń
  2. ale świetne! na pewno zrobię takie niebawem na śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, Twój blog zawsze zmusza mnie do zaprzestania mojej diety haha :)

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to cudownie wygląda *_* i ta nazwa...acch.
    Pozdrawiam.
    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie hawajsko wyglądają :D ciekawe jak smakują :) maxrekl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...