4 września 2014

Wyniki konkursu z Polsat Food Network



Moi drodzy w końcu nadszedł dzień ogłoszenia wyników konkursu. Przede wszystkim chciałam podziękować wszystkim uczestnikom za tak duże zainteresowanie. Dostałam od Was bardzo dużo smacznych przepisów na danie typowo kobiece dla Ewy Wachowicz. Miło się czytało Wasze propozycje oraz oglądało zdjęcia pysznych dań. Wybór był naprawdę trudny i długo się zastanawiałam kogo wybrać. Niestety nagrody są tylko trzy i więcej osób wybrać nie mogłam.




Zwycięzcami konkursu są:
 
1 miejsce:
PaniMISIOWA - Wiosenna sałatka z jajkiem w koszulce, paluszkami parmezanowymi i dipem czosnkowym
 
2 miejsce:
Marzena Strawa - Makaron z konfiturą z czerwonej cebuli i serem pleśniowym
 
3 miejsce:
Dorota M - Gulasz z dzika duszony z czerwonym winem
 
 
 

Jeszcze raz serdecznie gratuluję zwycięzcom i proszę o maila z danymi do wysyłki nagród.
Nagrody zostaną dostarczone przez sponsora nagród Polsat Food Network.

5 komentarzy:

  1. Ale się cieszę! Jak miła niespodzianka! Marzył mi się taki lunchbox, żeby zabierać pyszności do pracy, a nie tylko kanapki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest możliwość gdzieś kupienia takiego lunchbox'a?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...