22 sierpnia 2014

Tortilla z kurczakiem i warzywami na ostro - Develey


Zbliżają się ostatnie dni letnich wakacji, co prawda wiele się moim życiu nie zmieni jako że już nie jestem uczennicą i do szkoły chodzić nie muszę, natomiast zmienia się to, że w życiu każdej matki jak dzieci idą do przedszkola to wtedy zaczynają się prawdziwe wakacje :) Ta cisza i spokój przy gotowaniu lub sprzątaniu to już sam wypoczynek. Dzisiaj jadę nad jezioro także przygotowałam na szybko smaczną tortillę na ostro z kurczakiem i warzywami, mam nadzieję że i Wam przypadnie do gustu.




Porcja dla 1 osoby
Czas przygotowania: 10 min


Składniki:
  • 1 placek tortilli
  • 1 filet z piersi z kurczaka ok 100g
  • 2 liście sałaty masłowej
  • 2 rzodkiewki
  • 2 łyżki kukurydzy z puszki np Develey
  • 1/4 czerwonej papryki
  • sos czosnkowy Develey
  • sos chilli Develey
  • sól, pieprz świeżo zmielony
  • 1 łyżeczka przyprawy do gyrosa




















Przygotowanie:
  • Filet z kurczaka myjemy, wycieramy papierowym ręcznikiem i rozkrajamy wzdłuż, smażymy na rozgrzanej patelni teflonowej spryskanej delikatnie olejem ok 3 min z każdej ze strony, podlewamy wodą i smażymy ok 2-3 min aż woda odparuje
  • Delikatnie solimy i posypujemy świeżo zmielonym pieprzem
  • Posypujemy przyprawą do gyrosa, smażymy 1 min
  • Odstawiamy do wystygnięcia i kroimy w kostkę
  • Tortillę smarujemy sosem czosnkowym oraz sosem chilli
  • Na wierzch kładziemy liście sałaty oraz kurczaka
  • Na koniec dodajemy kukurydzę oraz paprykę i rzodkiewkę pokrojoną w kostkę
  • Polewamy jeszcze odrobiną sosu chilli
  • Całość zwijamy w rulon


 



 
 

 

Smacznego!

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam tortille w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tortille. Pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam tortillę :) z kurczakiem najsmaczniejsza aczkolwiek z krewetkami w cieście również bardzo smakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak jestem zwolenniczką placków własnej produkcji, bo na 5 osób nie opłaca mi się kupować, a wszyscy lubimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zwolenniczką tego co zrobię sama.... ale akurat to dostałam gratis :)

      Usuń
  5. Mi przypadła do gustu. Ale pyszności zapakowałaś w tę tortillę. Zjadłabym....

    OdpowiedzUsuń
  6. Tortilla pierwsza klasa, wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przepis uwielbiam kurczaka :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, prosty przepis, kiedyś skorzystam! :))

    http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Koniecznie muszę spróbować :))

    http://niby-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...