2 lipca 2014

Grillowane skrzydełka Brown Sugar - Kamis


Niestety pogoda w tym roku nas nie rozpieszcza, raz słońce raz deszcz. Mamy już lipiec, a grilla robiliśmy może z 10 razy :)
Dlatego jak tylko cieplej się zrobi od razu czuć w okolicy zapach grilla :) wtedy i my odpalamy naszego, zazwyczaj robimy plastry boczku, filet z łososia lub szaszłyki drobiowe,jest też i karkówka.
Skrzydełka robimy od czasu czasu, nie dlatego że ich nie lubimy, poprostu nie byli byśmy w stanie tego wszystkiego zjeść.
Dzisiaj dla odmiany przygotowałam słodko-pikantne skrzydełka z chrupiącą skórką,które uprzednio marynowałam w przyprawie Kamis Grill Mates Brown Sugar. Dodatkowo podałam chlebek Naan. To indyjski chleb pszenny z jogurtem,czosnkiem, kolendrą - jest pyszny również go podpiekłam na grillu.








Porcja dla 4 osób
Czas przygotowania ok 50 min


Składniki:


























Przygotowanie:
  • Skrzydełka płuczemy pod bieżącą wodą,wycieramy papierowym ręcznikiem
  • Wkładamy do miski
  • Przygotowujemy marynatę: olej,miód,ocet winny,whisky oraz przyprawę: wszystko razem wymieszać
  • Nacieramy dokładanie skrzydełka i wkładamy do lodówki na minimum 30 min
  • Po tym czasie wyciągamy i układamy na grillu
  • Grillujemy ok 50 min aż skrzydełka nabiorą rumianej i chrupiącej skórki
  • Dodatkowo można podać chlebek Naan,podgrzewamy go na grillu aż będzie chrupiący


Przygotowujemy marynatę



 


Marynujemy 30 min
 
 

Grillujemy 50 min
 
 
 



Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...