22 lipca 2014

Duża kanapka z szynką, serem, pomidorem, sałatą oraz sosem czosnkowo - ziołowym Develey



Lubicie kanapki, które zaspokoją głód na cały poranek? a przy okazji będą miały dużo wartości odżywczych? Jeśli tak, to proponuję przygotować taką właśnie kanapkę, która powstała dzisiaj u mnie na śniadanie. Ciabatta była jak dla mnie idealna, przekroiłam ją na dwa razy aby móc nafaszerować kanapkę dodatkami.
Podobne kanapki kuszą wyglądem na różnych stacjach benzynowych lub lotniskach, niestety w smaku są niezbyt zadowalające. Taką kanapkę można przygotować do szkoły, pracy, na wycieczkę, piknik wystarczy zaopatrzyć się w kilka składników i poświęcić parę minut, szczelnie zawinąć w folię lub włożyć  do papierowej torebki co jest wg mnie o wiele bardziej korzystne.
Do kanapki użyłam aromatycznego sosu czosnkowo - ziołowego firmy Develey, który jeszcze bardziej podkręcił smak całości. Sos idealnie pasuję do różnego rodzaju mięsa np wieprzowiny,wołowiny, kurczaka oraz jajek.









Porcja na 1 kanapkę
Czas przygotowania ok 10 min

Składniki:
  • 1 ciabatta
  • 1 jajko ugotowane na twardo
  • 4 listki sałaty karbowanej
  • 2 plasterki pomidora żółtego
  • 2 plasterki pomidora czerwonego
  • 2 plasterki sera żółtego
  • 2 plasterki szynki chudej
  • 6 plasterków ogórka
  • 2 rzodkiewki
  • masło
  • 3 łyżki sosu czosnkowo-ziołowego Develey















                   
                Przygotowanie:
                • Ciabattę rozkrajamy wzdłuż (ale nie do samego końca) na dwa razy, smarujemy masłem
                • Jajko gotujemy na twardo ok 6 min,studzimy i obieramy ze skorupki,kroimy w plasterki
                • Warzywa płuczemy pod bieżącą wodą i osuszamy papierowym ręcznikiem, kroimy w plasterki
                • Najpierw układamy sałatę, dodajemy szynkę, ser oraz jajko
                • Wkładamy plasterki pomidorów, ogórka oraz rzodkiewki
                • Na koniec smarujemy sosem czosnkowo-ziołowym w ilości jaka nam odpowiada


                 

                 
                 
                 
                 

                 
                 
                 

                 

                 


                  5 komentarzy:

                  1. zrobiłam się głodna :( zapraszam do mnie
                    www.marynawkuchni.wordpress.com

                    OdpowiedzUsuń
                  2. Ale pyszności! To za zmykam do kuchni .... :)

                    OdpowiedzUsuń
                  3. niezbyt lubię pomidory nieprzetworzone, ale ta kanapka jest super :3 pewnie bym ją wciągnęła w minutę osiem :P

                    OdpowiedzUsuń
                  4. mmmm nie pogardziłabym takim śniadaniem :D

                    OdpowiedzUsuń

                  Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)

                  Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...